دسیما

دسیما تکنولوژی گروهی از نخبه های برنامه نویسی کشور را گردهم آورده است.

دسیما

دسیما تکنولوژی گروهی از نخبه های برنامه نویسی کشور را گردهم آورده است.

دسیما

شرکت نرم افزاری دسیما تکنولوژی به دنبال رفع مهمترین نیازهای جامعه در عرصه تکنولوژی و فناوری است.
نرم افزارهای تحت وب و اپلیکیشن های دسیما نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا مخاطب و خواهان دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرکت نرم افزاری بین المللی دسیما به آدرس WWW.DECIMAGROUP.CO مراجعه فرمایید.

بایگانی
پیوندهای روزانه

دسیما یا همان شرکت نرم افزاری دسیما تکنولوژی متشکل از بهترین و متخصص ترین برنامه نویس های جوان کشور  است.

گروهی که انگیزه و شور جوانی، میل به پیشرفت، خلاقیت، تخصص، حرفه ای گری، تعهد و صداقت کاری و در عین حال تجربه به ویژه تجربه های بین المللی را به کار گرفته اند تا گره ای از گره های عرصه تکنولوژی و فناوری در کشور را باز کنند.

گروه دسیما در آغاز به نیاز سنجی میپردازند تا مشخص شود در حال حاضر جامعه به کدام یک از ابزارهای عرصه تکنولوژی و فناوری نیاز بیشتری دارد.

سپس کارشناسان دسیما به بررسی کامل موضوع، نیازسنجی ها، نمونه سامانه های داخلی و خارجی و تحقیقات میدانی و آمارگیری میپردازند تا نقشه اصلی و خواسته ها و نیازهای اساسی طرح مشخص شود

آنگاه با به روزترین تکنولوژی و علم روز دنیا به طراحی سامانه های تحت وب و همچنین به طراحی اپلیکیشن های اندروید و آی او اس متناسب با نیاز و علاقه و سلایق کاربر ایرانی میپردازند.

محصولات شرکت دسیما نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا از کشورهای خاورمیانه و آسیا گرفته تا اروپا و آمریکا عرضه میشود و یارای رقابت با بزرگترین رقبای بین المللی را دارد.

خدمات شرکت دسیما عبارتند از طراحی نرم افزار تحت وب دسیما ، طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس ، طراحی بازی های اندروید و ios ، طراحی سایت و طراحی انیمیشن.

از جمله محصولاتی که توسط شرکت دسیما طراحی گردیده است نیز میتوان به نرم افزار پخش مویرگی ، سامانه پرداخت های ارزی و بین المللی ، نرم افزار حسابداری تحت وب و آنلاین ، نرم افزار مدیریت ملاقات و نوبت دهی و سامانه خرید از سایت های خارجی اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی میتوانید به وبسایت دسیما تکنولوژی به آدرس WWW.DECIMAGROUP.CO مراجعه فرمایید.